Craven Cottage



Vi gör väl ett nytt försök med det här inlägget då..en vecka efter att jag var på matchen..
Första matchen på Craven Cottage och Fulham FC..

Nu kommer jag inte ihåg vad jag verkligen skrev eller nåt..så vi kör bara på med bilder..



Ja, korten på Themsen är tagna precis innan jag kliver upp på Riverside Stand..passande namn på en läktare..



Lite fler bilder..Craven Cottage som helhet var en fantastisk arena, med det enda minuset att den helt saknar storbildsskärm..läget slår ju allt..alldeles vid Themsen..dessutom vann Fulham..kan tycka att det är lite märkligt att trots att Fulham hade sådana skadeproblem på anfallarna platsade inte Elm ens på bänken..



Nu är det bara en arena kvar att presentera innan min tid i England är all..önskar jag hade haft tre månader till här..jag har ju knappt upplevt London...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0