Tracy's Cafe

Så var det dags...efter en lång tids tvekan bestämde jag mig för att skippa att åka till London och se AFC Wimbledon spela..


Jag mötte upp dessa herrar för min första riktiga engelska frukost..
Steve (till vänster) jobbar jag med och Diddy (till höger då) är en kompis till honom..
Vi gick till Tracy's Cafe för en rejäl frukost..



Så ser den ut..Joe's mega breakfast, tror jag den hette, det som inte syns på bilden är två skivor rostat bröd som också ingick..samt champinjonerna som jag ödmjukt bad om att få slippa..

Överraskande nog var till och med bönorna goda..det här måste jag göra om..


Kommentarer
Postat av: Åsa

Nice shit där du! Menar du att du har den goda smaken att inte gilla champinjoner?! I så fall kammade du precis hem hur många plus som helst... ;)

2009-11-23 @ 23:50:32
Postat av: Jerk

Champinjoner är avskräde..tur jag kammar hem nåt plus någon gång ;)

2009-11-24 @ 17:29:49
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0