Priory Road, Ambassadors Court..

Det är dags för ett stillbildernas MTV Cribs, så ni får se lyxlivet jag åtnjuter här i England..


Säga vad man vill om England och deras i mångt och mycket u-landsmässiga standard..en sak som de gör jävligt bra är gatuskyltarna..så otroligt snygga..skillnad mot de tråkiga vi har i Sverige..


Min gata..andra huset på höger sida bor jag i..lite stalker-information är aldrig fel..


Hallen, mot köket/vardagsrummet..


Loungen, med jättesoffan som jag just nu sitter i och njuter av ytan..notera den öppna planlösningen mot köket..


Storbildsskärmen tar nästan upp hela väggen..notera det grönvita inslaget..


Tyvärr ingen diskmaskin..spisen har (tror det eller ej) faktiskt använts ett par gånger..fast inte de senaste dagarna..det har läckt från diskhon, så jag har inte kunnat diska...jag har med andra ord blivit tvingad att äta ute..


Where the action take place..yup. this is where I sleep and read John Hartsons autobiography..


Ett badkar!! Jag badar varje morgon..enbart för att jag gillar det så mycket..inte alls för att det inte går att få varmvatten om man står upp och duschar..


Fet svenne i badrumsspegeln..
(någon som har sinne för detaljer och ser något särskilt?)

Så, that's it..jag kommer inte likt min fd chef visa någon bild på utsikten..främst för att jag bor på bottenvåningen..och inte 19 våningar upp i Shanghai..


Kommentarer
Postat av: Blingbling

Tvättmaskin i köket. Det var något nytt. Och badkar e lyx det. Du har det bra du.

2009-10-14 @ 21:49:53
Postat av: Nini

Öhrm... det där snöret i badrummet?? Vad är det till för? O.o

2009-10-14 @ 22:37:03
URL: http://badgirlnini.wordpress.com
Postat av: Jerk

Blingis: Tvättmaskin i köket verkar vara mer eller mindre standard här..önskar dock det varit en diskmaskin istället..

Badkar e lyx, fast jag önskar jag hade en dusch också..vore skönt att kunna bli ren snabbt någon gång..just idag har jag det inte så bra, men normalt så njuter jag :)



Nini: Det var iofs inte det jag tänkte på men..snöret är faktiskt till för lampan..och det är alltid i vägen när jag ska raka mig och sånt..det är tufft att leva ibland :)

2009-10-15 @ 12:31:43
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Erik

Fan va snyggt du har det... misstänker att du är ganska så nöjd med att du inte fick med kameran på kortet på dig? Du ser sån ut iallafall.

Cointreau är väl gott om än i någon mindre mängd än vad du fick i dig!

Olga saknar dig.

2009-10-15 @ 21:44:49
Postat av: Jerk

Mest nöjd med att jag lyckades dölja en av hakorna :)

Klart Olga saknar mig..jag är ju trevlig :)

2009-10-17 @ 00:40:22
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: ulrika

Du använder tandborste och tandkräm... Har jag någonsin sett dig så vårdad i håret? Nä tror inte det =) Det tar sig.

Ricky sköter sig, 2 älgar för han denna veckan. Och en sådan där stor hund har de väll sett två gånger från samma pass í dag. Riktigt stor och på nära håll tydligen. Mer spännande än så blir det väl inte i Sörsjön.

Sköt om dig och ta det lungt med den sliskiga spriten.

2009-10-17 @ 14:09:43
Postat av: Jerk

Nja..du var väl nästan rätt..gissar att ingen mer orkar gissa så..tandborsten är grön och vit..detaljer :)

Visste inte att han var inblandad i Stickans älg..bra så, kanske det finns en hund som duger tills jag kommer tillbaks nästa år :)

Stor hund tycker vi inte om..

Blir ingen mer sliskig sprit på ett tag nu ;)

2009-10-18 @ 00:16:37
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: TP

Det var väl inte bara tandborsten som var grön och vit, även "doftisen" om jag inte såg fel. Fast annars hade jag nog gissat på den nedklippta frissan, och den långt innan julafton. Beror det på att Nicola gillar kortklippta tjejer. Sen hade du fel, det är faktiskt den 24e våningen. :-)

2009-10-19 @ 11:34:40
Postat av: Jerk

Det är faktiskt sant, doftisen är också grön och vit, men det är inte min förtjänst..

Nja, de här i UK tycker jag är långhårig, så jag vet inte om den är så kort

Sorry..24:e..det är ju skithögt upp, jag skulle inte kunna bo så högt upp :)

2009-10-19 @ 14:34:08
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Den lockige

Skrattar... du har det fint! Helt och rent :o)

2009-10-19 @ 19:01:15
Postat av: Jerk

Tack Curly, det är väl okej..lite kalt på väggarna bara..och lite lite varmvatten om man vill duscha..fast jag klarar mig väl på att bada antar jag :)

2009-10-20 @ 22:19:41
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0