Bicester Village



I söndags, vilket ni även hade fått reda på om mitt internet hade fungerat, tog jag mig till slut ut till outleten Bicester Village även när den var öppen. Så gjorde ungefär hela London också, det var smockat med folk, vilket kanske inte är det jag helst av allt utsätter mig för nykter.
Men, jag tog mig dit, jag strosade runt lite, köpte mig något att äta och insåg att det må vara betydligt billigare att handla dessa märkeskläder här än i London eller Sthlm, men det är fortfarande en shitload av pengar som ska pungas ut för att få sig ett plagg..
Jaja, kvalitet och blablabla...jag är iofs övertygad om att det kommer sluta med att jag bränner hela skatteåterbäringen här..på typ två plagg från Tommy hilfiger, Gucci, Diesel eller något annat märke..

Så, Jerker du var där i ett par timmar, handlade du verkligen ingenting?
Klart jag gjorde, jag hittade en sak som jag direkt insåg att jag inte kunde leva utan, en måste-sak, och som ni kan se gjorde jag nästan en vinst på den:


John Hartson, hade inte han blivit skadad och den där norska sopan Lund-någonting (ihop med Drillo som tränare) ersatt honom hade Wimbledon aldrig åkt ur Premier League och kanske, kanske de inte hade flyttat till Milton Keynes..nu hade jag tänkt att se Wimbledon AFC medan jag är här, men vi får se hur det blir med det..

På vägen hem i söndags passade jag på att gå förbi fotbollsarenan *host* också. Maken till ojämn plan har jag nog inte sett sedan jag själv spelade korpfotboll på Gamla Storbyplan..på sportfältet spelades en dammatch, jag är lite osäker, men jag tror att det var Bicesters damer som endast hade 7 utespelare. De var naturligtvis chanslösa, även om de hade den klart bästa spelaren. Hon var nog den enda som kunde hantera bollen någorlunda, jag tror att deras målis var sämre än en kon placerad mitt i..jag gick innan andra halvlek började..


Kommentarer
Postat av: Blingbling

Men gud, går folk omkring i shorts där hos dig? Hur varmt har ni det egentligen?

2009-09-30 @ 22:02:24
Postat av: DenLockiga

Uppdateringarna, när kommer dom? :o)

2009-10-03 @ 23:10:43
URL: http://inrerum.blogg.se/
Postat av: Jerk

Blingis: Ja, det har väl varit en 15-20 grader..typ..fast ikväll regnade det..



Vonsan: De kommer, de kommer..har precis fixat internet hemma..det har inte funkat på en vecka, men nu så..Jerker har mobilt bredband nu.,, :)

2009-10-03 @ 23:31:53
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Grattis!!!

Bra! Och GRATTIS!!!! (Vet att du är född i vågen, men är usel på dagar så jag garderar mig lite) :o)

2009-10-03 @ 23:58:45
URL: http://inrerum.blogg.se/
Postat av: Jerk

Curly..va fan, du kan ju inte gratta mig två veckor innan..liite mer får du väl försöka iaf ;)

2009-10-04 @ 23:42:47
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: SerAttHanVerkarHaDetBra

Jag har ju NERRÄKNING :o) Så också idag: GRATTIS!!! nöjd med den

2009-10-05 @ 22:10:22
URL: http://inrerum.blogg.se/
Postat av: Jerk

Haha..så du kommer sluta den dagen jag skriver att jag fyller år alltså :)

2009-10-05 @ 23:31:37
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0