Finally, the rese-blogg everyone has been asking about..

Så då..
Dags för en reseblogg. Vad jag förstått så är ALLA intresserad över hur jag har det, vad jag gör nu när jag flytt landet (nope, inte gjort någon på smällen, riskerar inte fängelse för något) och tillfälligt bosatt mig i den vackra ölens och de flödande kvinnornas rike..

First up, staden/byn jag bor i är Bicester. Helt okej, när jag berätta om min hemby eller om skogen stirrar de bara på mig..närheten till London är väl det som gör staden egentligen. En timme med tåg och man kan ströva på Londons gator..

Det kommer bilder så småningom..måste ladda upp dem bara och jag har en uppkoppling från helvete hemmavid. Inte direkt bredband, känns som gamla tiders telefonmodem..
Vad jag har är en Blackberry, den är inte bara en mobil, den är även mitt modem..
Det positiva är att jag får träning enligt nedan..


Ikväll blir det pub på riktigt. Vi ska avtacka HR-vikarien, det finns de som tänkt försöka supa mig under bordet..I'm up to the challenge!

Ta di daa


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vad tusan har jag missat och vad gör du i England? Din lilla dotter då? Tell me more, tell me more!!

2009-09-25 @ 19:39:47
URL: http://charlotteisengard.blogg.se/
Postat av: Lillebror

supa dig under bordet? har dom öppet till lunch dagen efter där nere?

2009-09-25 @ 22:48:25
Postat av: Anna

Kom hem nu gullet ;)

2009-09-26 @ 12:00:22
URL: http://duracellmorsan.blogg.se/
Postat av: Y.

Bra, nu kan jag se hur du har det. Verkar fint där! Kram Y.

2009-09-26 @ 13:21:25
URL: http://inrerum.blogg.se/
Postat av: Jerk

Chulls: Jag här är och jobbar på vårt kontor, blir här fram till jul. Dotra kommer över på sitt höstlov, så hon får också se england :)



Lillebror: Tydligen inte, eftersom vakten inte ville släppa in mig igen..så det blev nog en relativt tidig kväll..



Anna: mja, blir väl här i 12 veckor till ungefär..



Vonsan: Jodå, det är ganska bra här :)

2009-09-26 @ 19:45:07
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Postat av: Blingbling

Hejaheja, nu har jag hittat hit =)



Just nu håller jag på att smycka din lägenhet i AIK vimplar och måla om allt gult och svart mohahahahaha.

skojar

2009-09-27 @ 16:07:24
Postat av: Spader Madame

Okej! Nu är jag här...Vill veta allt!

2009-09-28 @ 17:16:26
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com
Postat av: Jerk

Blingis: man skämtar inte om sånt..nu är jag jätteorolig..hittade du fryspåsen förresten?



Spader M: Det kommer väl under tiden..så småningom mao..jag har ju 12 veckor till på mig :)

2009-09-28 @ 18:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0