Loftus Road



Så kom till slut lördagen när jag äntligen skulle besöka Loftus Road och se Queens Park Rangers spela, ett av de lagen som jag verkligen vill gilla...här följer bilder (precis som vanligt då..)





Ett gäng bilder. Satt precis bredvid press- och hedersläktaren..så mitt i det går utan att vara en rynkig gammal gubbe med en 25-årig blondin vid min sida..

Jag sa att jag verkligen ville gilla QPR..då slår de till med resultatet nedan..Boros första seger någonsin på Loftus Road och man kan väl vara snäll och säga att de nu fått revansch för 5-0 förlusten för 11 år sedan..



För att förlänga pinan slog tydligen coachen ner en av sina spelare efter förlustmatchen mot Watford i måndags..kan man annat än älska en sån här klubb?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0