The Plough

Efter frukosten var det dags att bege sig hitåt..


Klockan var redan halv ett och dags för en första pint, på tvn var det Liverpool vs ManCity..eftersom Diddy är die hard Liverpool-fan var dersskoden givetvis ljusblå...

Notera hur Liverpool-fansen i slutet av första halvlek finner det mer intressant att kolla på mobilbilder än själva matchen..


Steve & Grampy (Gerard) stod för pausunderhållningen..


Random bilder som brukar tas när ägaren till kameran går på dass samtidigt som han lämnar kameran på bordet..


Jag & Grampy..han är kvalitetschef på jobbet..

Efter några öl blev det hemgång..redan vid 17-tiden..visste inte vad jag skulle göra, så jag sov i soffan ett par timmar innan jag köpte pizza och shoppade lite spontant på nätet..


Kommentarer
Postat av: TP

Du får hälsa Gerard från mig, iallafall någon jag känner lite grann där i UK. Tror nog du och han har vissa likheter, är inte han oxå lite pessimistisk och småtvär. :-)

2009-11-26 @ 11:33:27
Postat av: Jerk

Ska försöka komma ihåg och hälsa..jag vet inte om han är så tvär eller pessimistisk..han håller ju på Chelsea, så han är väl glad just nu :)

2009-11-26 @ 14:22:12
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0