Boleyn Ground

Well, finally var det dags to blow some bubbles..som om ni inte förstod det av rubriken på inlägget..Nu var det lite drygt en vecka sedan, men lusten och möjligheten att blogga har det varit sådär med. Nu ska vi iaf bildblogga mitt besök på West Ham Uniteds home pitch..



Kanske den roligaste reklamslogan jag sett..


Green Street!!!


Nästan där, närmare, på plats..Sitter ¨på Dr Marten Stand..tredje bilden är Bobby Moore Stand..fjärde en bild från uppvärmningen..sämsta platsen hittills..och dyraste..


Sir Trevor Booking Stand, Bobby Moore och två actionbilder..

Everton var tyvärr för starka för West Ham den här gången, men jag fick iaf äntligen höra "I'm forever blowing bubbles"..och det var nog den bästa stämningen hittills, fast jag är fortfarande besviken..det sjungs alldeles för lite på de engelska arenorna jag varit på..nästan patetiskt dåligt stundtals..när det sjungs så låter det, men det är inte direkt Söderstadion-klass på uthålligheten..jag fick iaf sitta bredvid en som stundtals påminde om mig..gnäll på domaren och på spelet..skönt att se att alla inte är turister från långtbortistan..

Och vad är det med svenskarna..varje match träffar jag på någon..att det ska vara så svårt att få vara ifred när man går på fotboll..som det inte var nog med mupparna på tuben på väg ut dit (det var Milner som missade straffen dagen innan, Sidwell sköt returen i stolpen innan Milner till slut gjorde mål..inte snubben eller hans lagkompis)..när dessutom gnällfittan Alexandersson är i matchprogrammet eftersom han gjorde 7-8 matcher i West Hams tröja blir jag nästan trött på riktigt..

Men.. jag fick höra I'm forever blowing bubbles iaf..


På lördag planerar jag för att se en ny arena i Blue Square Premier league...det borde bli bättre än cupmatchen som Bicester spelade igår iaf..


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ja, jag undrar vad tusan som händer när det ramlar in kommentarer såhär? haha

2009-11-21 @ 19:21:57
URL: http://charlotteisengard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0