Födelsedagspresenter

Det verkar som om mitt hot om indragna julklappar bet på bröderna och mor..i fredags stod det iaf ett paket utanför dörren när jag kom hem..
Några som också uppfattade hotet var faster med familj trots att hotet inte var riktat mot dem..nu måste jag väl köpa något åt dem till jul också..



Kortet längst till höger är från faster Ulla, kusin Kurt & Roland, med i kortet kom det 4 trisslotter..en av dem gav 25 spänn..

Övriga grejer är från bröderna och mor..älgkudden tyckte de på jobbet var rolig..funderar på att ta flaggstången med mig till jobbet, så det syns var jag kommer ifrån..
Ser ni Tian-lotterna som ligger där..35 stycken..eftersom jag ändå inte kan lösa in dem här borta bestämde jag mig för att skrapa en per dag..så jag har något att roa mig med istället för att blogga..de två första dagarna började bra med vinster..visserligen bara en tia varje gång, men det bliv vinster..de två senaste dagarna har det däremot inte funkat alls..

Nu behöver jag väl köpa en massa julklappar pga det här också..det finns alltid en nedsida med allting..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0