Oxford igen..shopping igen..

I lördags drog jag till Oxford igen..verkar som om jag fastnat för den staden lite..ändå har jag inte direkt ansträngt mig för att utforska den..jag fastnar enbart i shoppingstråken..så även denna lördag och jag kom hem med lite fynd (att jag åkte dit för att köpa en rock som inte fanns i min storlek och därför inte kom med hem är väl mindre viktigt..)..



Okej, så trots att jag inte köpte rocken jag hade tänkt kom jag hem med två rockar..en för just nu, innan det blir kallt (den längst upp..syns väl inte riktigt hur den ser ut) och så den grå till vänster..för det lite kyligare vädret..
Sen blev det en skjorta också, en t-shirt och så tre par jeans..

Tänker fortfarande köpa den där rocken om jag hittar den i London..och så behöver jag köpa fler skjortor också..kanske lite fler t-shirts...ska väl sikta in mig på lite finare kläder också så småningom..

Hur mycket jag spenderade? 101 pund..då kostade den tunna rocken 40 pund (Debenhams, halva priset, så det var ett fynd)..

Jag är ett stort fan av Primark ..när jag googlade för att få fram hemsidan visar det sig att varende jävla modeblogg redan skrivit om Primark..hela min målgrupp har redan matats med allt om dem..nåväl, som exempel den grå rocken kostade 27 pund..löjligt billigt som sagt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0