Well, I didn't mean it like that...

I fredags diskuterade Nicola & Tisha lite så som man gör på fredagseftermiddagar..

- You know Tish, we couldn't have gotten 2 more different people than Karin and Jerker to work for us...
- You're right..
- Karin was nice and tidy and..

-WTF? You're telling me I'm a shithole?

- No, but look at you, you're not tidy
- Check the desk, everything in order..
- Yeah, but your hair and clothes, and you haven't shaved..

Va fan, jag klippte mig ju jättekort innan jag åkte..när dessutom kommentarerna i den här bloggen talar om hur ovanligt välfriserat håret verkar vara..att jag inte rakat mig beror ju bara på att jag gick upp försent och ville komma i tid till jobbet..

Det fortsatte med hur Karin aldrig drack, alltid drack örtte, hade med sig nyttiga smörgåsar medan jag tydligen är helt åt det motsatta hållet..visserligen, jag var gravt bakis på torsdagen..jag äter ute nästan varje kväll..eller ute och ute..hämtmat kallas det..har väl testat en 7-8 olika rätter redan på kinesen..och kebaben också..på lunchen går jag till det närmaste smörgåsstället och beställer burgare, BLT eller nån baguette med köttbullar i chili..typ..

En sak dock..jag aktar mig för kolhydraterna och beställer nästan aldrig ris på kinesen..jag äter iaf mindre här borta..

Fast en sak, de verkar tycka om mig någorlunda ändå..min gissning är att de kommer försöka supa ner mig rejält på julfesten..det sista som händer innan jag åker hem..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0